Wednesday, March 17, 2010

Artis vs Politician

Salam semua,

Ye ye aje title tuh. Menyampaikan perasaan aku jek. Aku baru flipped through NP hari nih. Headline news ari nie, tak lain lain tak bukan Ahli Parlimen kitalah. Parlimen baru jek buka sidang, ingatkan ada perubahan, sama jek. Bila agaknya ombak di dewan yang mulia akan beralun damai agaknya ek.

Dulu kalau orang buat majalah nak bagi laku letak muka artis, gambar artis, make-up tebal-tebal, pakai seksa-seksa sikit, gosip kasi panas lebih. Sure laris macam goreng pisang panas. Nowadays kalau letak muka politician tengah berbahas, pakai kot lengkap pun aku rasa dah very promotional covernya tuh. HAHAHA. Itu pendapat aku jek. Pendapat orang lain, lain pulak. Aku hormat le, apa kata mereka. Asalkan jangan melebih-lebih dalam meluahkan sesuatu. Karang bukan jek panas, hangit.....

So, kalau tengah ada keje pun sempat lagi baca headlines yang ala-ala gosip tuh. Tak payah masuk entertainment news nak baca gosip.

Tetiba jek aku blur... bye dulu.

No comments:

Post a Comment